КАК ДА ПОРЪЧАМ от Онлайн магазин NUTRIMIZE.BG
Ако срещнете затруднения от всякакво естество, свържете се с нас чрез телефон или имейл от бутон „КОНТАКТИ”.
1. КАК ДА СИ НАПРАВЯ ПРОФИЛ в NUTRIMIZE.BG?
Регистрацията в нашия онлайн магазин носи многобройни предимства пред пазаруването като ГОСТ:
• Ако вие имате комплектован профил при нас, то поръчката ще ви отнеме по-малко от минута.
• Винаги можете да променяте вашите данни за адреса и телефона
• При наличието на профил вие ще ползвате всички НАЛИЧНИ ОТСТЪПКИ и ПРОМОЦИИ за момента.
• Всички ваши поръчки се сумират и вие получавате статус на СРЕБЪРЕН, ЗЛАТЕН или ТОП клиент в зависимост от достигнатата сума.
• На страница „ПРОМОЦИИ” вие ще можете да се запознавате с текущите условия и промоции.
• Винаги можете да влезете в панела на вашия профил и да проследите всички ваши поръчки до момента, независимо преди колко време са направени.
… И още много, много предимства пред пазаруването като ГОСТ.
1. Кликнете върху линка „ВХОД/РЕГИСТРАЦИЯ+”, който се намира в горния десен ъгъл.
2. В десния панел „РЕГИСТРАЦИЯ” въвеждате Вашите данни и натискате жълтия бутон „СЪЗДАЙ АКАУНТ“
!!! ВАЖНО: В полето за име въвеждате на латиница избрания от Вас псевдоним (никнейм), напр. supermen.
3. В открилия се нов прозорец от реда „РЕДАКТИРАЙ АДРЕСА“ кликвате върху бутона „АДРЕС“ и попълвате реалните си данни, с които ще правите Вашите поръчки – ИМЕ, ГРАД, УЛИЦА, НОМЕР, ТЕЛЕФОН.
4. Кликвате върху бутона „ЗАПИШИ АДРЕСА“ и регистрацията е завършена.
2. КАК ДА ПОРЪЧАМ в NUTRIMIZE.BG?
• Всички поръчки подлежат на потвърждение по телефон!
• Срокът на доставка е от 1-3 работни дни.
• Поръчка може да се прави и като ГОСТ, но се пропускат всичките предимства на регистрираните клиенти.
• Поръчката чрез NUTRIMIZE.BG става изключително лесно и се реализира за по-малко от минута. Моля, попълвайте адресните си данни на кирилица, така няма да се допускат грешки.
• Поръчките се потвърждават до 2-3 часа след пускането им. Изключение има само в неделя. Поръчките, пуснати в неделя, се потвърждават в първия работен ден – понеделник.
Поръчването при нас е лесно. Просто следвайте стъпките, описани тук:
1. Прегледайте каталога ни, изберете и разгледайте вашия продукт, попълнете желаната бройка и натиснете червения бутон „КУПИ”
2. Отваря се панела на вашата КОЛИЧКА, която съдържа всички избрани от Вас продукти дп момента.
Тук веднага може да видите наличните отстъпки и проценти, възможни за вашия статус и клиентска група.
Можете да изберете бутона „ПРОДЪЛЖАВАНЕ НА ПАЗАРУВАНЕТО”, за да добавите още продукти преди плащането. Ако не искате повече продукти, натиснете бутона „ПРОДЪЛЖИ КЪМ РАЗПЛАЩАНЕ”
3. В новия прозорец попълвате данните си, ако нямате предварително създаден профил. Ако имате профил и сте влезнали чрез него, данните се попълват автоматично.
!!! ВАЖНО: Ако искате поръчката да бъде доставена на друг адрес, попълвате по долу данните под реда ‘ИЗПРАЩАНЕ ДО ДРУГ АДРЕС‘. Ако не желаете, махате човката от ‘ИЗПРАЩАНЕ ДО ДРУГ АДРЕС‘.
4. Преглеждате поръчката си и начина на доставка (ако поръчката е над 50 лв., доставката е БЕЗПЛАТНА),
!!! слагате човка на „ПРОЧЕТОХ ВСИЧКИ УСЛОВИЯ ЗА ПАЗАРУВАНЕ„, натискате „НАПРАВИ ПЛАЩАНЕТО“
5. Излиза надписа „Благодаря. Вашата поръчка беше получена„. Виждате финалната про-форма ФАКТУРА, в която има всички продукти, цени и отстъпки в нагледна и подробна форма.
6. На посочения от Вас ЕМЕЙЛ адрес веднага получавате потвърждение за поръчката.
7. Това е всичко по поръчката. Както сами виждате, това отнема 30-40 секунди!
3. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНОТО – как и за колко време става?
• Поръчка над 50 лв. се доставя БЕЗПЛАТНО!
• Цената на доставката под 50 лв. е според тарифата за тегло и разстояние на избраната от Вас куриерска фирма.
• Доставката се осъществява в рамките на 12 часа за София и 1-2 дни за всички останали населени места.
• Моля, при получаване на поръчката, проверете пратката Ви, когато куриера е все още при вас, тъй като ако има нарушение, то трябва да се констатира в негово присъствие, и ако има проблем с нея – да я върнете на куриера.
• Всички поръчки се доставят с опция „ПРЕГЛЕД”, което ви дава възможност да отворите своята пратка и да проверите продуктите си, преди да заплатите на куриера.
• Доставката на продуктите става с избрана от Вас куриерска фирма с наложен платеж. По Ваше желание може да доставим поръчките Ви до Ваш адрес или до офис на куриерската фирма.
NUTRIMIZE.BG използва всички куриерски фирми. Но най-предпочитани сред нашите клиенти са Speedy, ЛЕО Експрес и Еконт заради точността и коректността при доставяне на пратките.
!!! За да добиете представа колко би струвала доставката под 50 лв. (над 50 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА) при различните куриерски фирми, използвайте техните Онлайн Калкулатори.
За информация кликнете върху долните линкове, за да калкулирате цената:
• Speedy
• Еконт
• Ин Тайм
4. РАБОТНОТО МИ ВРЕМЕ Е ПЛАВАЩО И НЕ ЗНАМ КАКЪВ АДРЕС ДА ОСТАВЯ?
Може да изберете най-близкия до Вас офис на избраната от куриерска фирма, от където в удобен за Вас ден и час да вземете своята поръчка. Така е и по-евтино.
5. КАК СТАВА ПЛАЩАНЕТО?
Плащането се осъществява чрез наложен платеж при получаването на пратката. До няколко месеца ще е налично и възможно плащане през PayPal и ePay.
6. КАК МОГА ДА ВЪРНА ЗАКУПЕНА СТОКА ОТ САЙТА?
Можете да върнете продукта в срок от 7 дни, ако не сте доволни от него!
При всички случаи можете да върнете направената поръчка в срок от 7 дни (съгласно чл. 55 от Закона за защита на потребителите). Продуктът(ите) трябва да е със запазено качество и в търговски (продаваем) вид, с ненарушена цялост, опаковка и всички прилежащи в получения комплект аксесоари (важи за фитнес аксесоарите). На право на връщане не подлежат стоки, които не отговарят на това описание. Ние можем да Ви предложим друг продукт на същата или по-голяма стойност или да Ви върнем парите в срок от 30 дни след връщането на продукта(ите).
ВНИМАНИЕ: Не приемаме продукти, върнати чрез куриер с наложен платеж! Продуктите, които връщате, трябва да бъдат прегледани за добър търговски вид преди да бъде възстановена сумата по сделката. Ето защо не приемаме продукти, изпратени с наложен платеж по куриер. Вашето копие от товарителницата за изпратената пратка е удостоверение, че сте ни предали този продукт. В случай, че не получите изплащане на задължението в законоустановения едномесечен срок, можете да потърсите дължимото с копието от товарителницата като документ, удостоверяващ, че сте ни предали този продукт.
Разноските по връщането на стоката са за сметка на клиента, освен в случаите по чл.59, ал. 3 от ЗЗП, а именно: когато поръчката направена от клиента не отговаря на доставеното.
7. КАКВА Е СИГУРНОСТТА НА ДАННИТЕ МИ?
100% сигурност!
NUTRIMIZE.BG напълно оценяваме конфиденциалността на личните Ви данни и гарантираме, че Вашата информация е грижливо пазена.
Нашата политика на защита на личните данни:
• Ние никога и при никакви обстоятелства няма да злоупотребим с личните Ви данни.
• Вашата лична информация никога няма да бъде давана на трети лица, освен ако не е изискана по законов път.
• Вашата лична информация може да бъде предоставена на трети лица единствено, ако вие сте дали съгласието си за това.
• Вие никога няма да получавате имейли, чието получаване не можете да откажете (спам).
Становище за политиката на защита на личните данни
Защитата на личните данни на нашите клиенти и потребители е от съществено значение за нас. Всички онлайн активности на NUTRIMIZE.BG са в съответствие с Европейското законодателство (Директива 95/46/EC, 2002/58/EC и конвенциите на Съвета на Европа № 108, 181, 185 и 189), националното законодателство и общото законодателство за защита на личните данни. Защитата на личните данни е в сила за всяка информация, която ние сме събрали при посещението на сайта.
Събиране и обработване на информацията
Личните данни са информацията, която Ви идентифицира. Това включва Вашето име, презиме, имейл или пощенски адрес. NUTRIMIZE.BG не събира информация, освен ако не сте дали разрешение за това, напр. когато се регистрирате, поръчвате продукти или когато се абонирате за получаване на електронния ни бюлетин.
Свобода на избор
Цялата информация, която предоставяте на NUTRIMIZE.BG се контролира.
Потребители, които не искат да получават обратна връзка с маркетингова комуникация от нас, трябва да използват опциите за отписване в съответното електронно съобщение или да пишат на NUTRIMIZE.BG
Непълнолетните
NUTRIMIZE.BG препоръчва на всички родители и настойници да обучават децата си на безопасност и отговорност при предоставяне на лични данни в интернет. Непълнолетните не трябва да предават лични данни без разрешението на родителите или настойниците. NUTRIMIZE.BG никога няма съзнателно да събира лични данни от непълнолетни, или да ги използва по някакъв начин, или да ги разкрива пред трети лица, без позволение на родителите или настойниците им.
Право на информация
Ако имате някакви въпроси относно нашата политика за защита на личните данни или относно това как се обработва Вашата информация, молим да се свържете с нас на тел. 0889/214-137.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
При поръчка над 50 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА.
За нашите търговски партньори доставката е винаги безплатна.
ПЛАЩАНЕ ПРИ ДОСТАВКА
• Поръчаните от Вас продукти ще бъдат доставени с куриерска фирма
• Плащането става при доставката
• Цената на доставката е в зависимост от теглото на продуктите, но в най честия случай е около 3-4 лв.
MUST HAVE
- CarniBurn 1500 ТОП продукти, Фетбърнъри 27.00 лв.
- Acetyl Carnifuel ТОП продукти, Фетбърнъри 48.00 лв.